søndag den 22. januar 2012

En weekend uden druk, er en weekend uden mening!

Som overskriften tydeligt fortæller, så er der ikke mange weekender hvor jeg ikke er en lille smule stiv.
Men denne weekend var altså en af dem!
Jeg er lige flyttet ind i min nye lejlighed, en ejerlejlighed i Vanløse som trænger til en lille kærlig hånd. Ikke noget voldsomt, udover lidt maling, et nyt køkken og nogen nye skabe.

Så jeg har gået og spartlet lidt, malet lidt, revet lidt ned. Dejligt afstressende.
Derudover var der et lille besøg forbi Frk. Crippled lørdag, som lige pt. ikke kommer så meget ud, da hun ikke rigtigt kunne stå på benene nytårsaften og derfor nærmest er lænket derhjemme med en brækket ankel.
Det var nu meget hyggeligt, spillede Bezzerwizzer, så Melodi Grand Prix og spiste god mad med hendes familie.

Så en helt usædvanlig weekend for mig, uden noget alkohol. Føler mig helt afslappet i dag, og overvejer om der skal flere af denne slags weekender til.
Men kunne også være man skulle gå tilbage til weekender med druk!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar