lørdag den 2. juni 2012

Om fald fra hest.

Det kommer nok ikke som nogen overraskelse, at jeg pt. er værnepligtig ved Hesteskadronen i Slagelse, og derfor rider heste stort set dagligt.
Det er sgu egentlig meget hyggeligt, og der er efterhånden kun 2 måneder tilbage, desværre.
Hver torsdag har vi springdag, og det er nok den sjoveste dag i ugen. Jeg er så heldi, at have en hest som springer over hvad som helst og altid kommer over springene. Bare ikke i torsdags.
Fenrik, som min hest hedder, syntes nemlig det kunne være sjovt, at stoppe op lige foran springet som jeg egenlig var klar til, at komme over.
Det resulterede i, at jeg faldt direkte udover Fenrik, ned forbi hans hals og direkte ned i springet som så efterfølgende kollapsede.
Av for dælen det gjorde ondt! Så er nu den heldige ejer af et stort, blåt mærke på den ene hofte.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar