torsdag den 24. maj 2012

Om drunk texting!

Jeg er draget til Rom, ikke drikkevaren, men byen. Har en ven fra Polen, som jeg mødte i USA for nogen år siden, og nu bor han altså i Rom.
Har indtil videre set store dele af byen, hvor Michael har været en fantastisk turguide.
Vi har både været i Vatikanstaten, set Trevi Fontænen og gået på Den Spanske Trappe.
Men det har jo heller ikke alt sammen været historiske steder og sightseeing, for når solen går ned og dagen er slut, skifter Rom stil og er en stor fest.
Michael går på universitet her, og vi startede som enhver anden unistuderende her i byen med, at stå ude foran en kirke og drikke vores medbragte drikkevarer. Det bruger man åbenbart meget her i byen, for vi var ca. 300 mennesker samlet på pladsen.
Senere gik turen videre til et stort diskotek som ligger på toppen af et indkøbscenter. Her var drinksene slutty og pigerne billige, hvilket jo er noget vi kan lide.
Men så gik alkoholen ellers også i blodet på mig, og jeg syntes, at min gode veninde Katrine hjemme i Danmark skulle fornemme hvordan jeg havde det i Italien.
Det næste er altså mine fuldemands sms'er som de udartede sig i løbet af natten. Jo mere alkohol, jo dårligere stavet er de.

Klokken 00:51
Du ved du hænger ud med polakkere, når du diskuterer prisen på en liter vodka!

Klokken 01:59
Du ved du er i Italien, når du tror at hver fyr du møder er homo.

Klokken 02:13
Du ved du er i Italien, når du er i Rom.

Klokken 02:33
Du ved du er i Italien. Fuld. Det har kostet dig 15 euro.

Klokken 02:44
Du ved du er i italuen når amle omkeing dig tag spansk ofmg du.

Klokken 03:08
Du ex du et i itLuebju når di ikk orver iktalien.

Klokken 03:46
dy vrd duvwr i iyalitw whev yoy gwt lais antwaur.

Klokken 04:11
Du vex det du er i spanirn rmllsy nej centx.

Hvilket jo til slut ingen mening giver, andet end at jeg pludselig så mig selv i Spanien og at alle tydeligvis talte spansk.
Men god fest det var det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar