torsdag den 17. maj 2012

Om barnavne og gamle venner!

Er lige kommet hjem fra byen. Vi skulle egentlig kun have et par øl på Væggen(Wall Street).
Undervejs fik jeg inviteret min fætter med der, og som det helt naturlige skrev jeg jo til ham, at vi sad på Væggen i Gothersgade.
Så da han endelig stod i Gothersgade, foran Wall Street, ringede han og sagde at han ikke kunne finde et sted der hed Væggen.
Men er det ikke tit sådan, at man selv omdøber sine værtshuse til andre navne end dem de har? Nogen lidt mere catchy nogen?

Derudover er Væggen åbenbart stedet hvor man støder ind i folk man kender. Jeg mødte tre mennesker fra gymnasietiden som, no offence, ikke er kommet særligt langt videre i livet. Men det var sgu skønt at lige sige hej til dem.
Det er også bedst når man er lidt fuld, så husker man de gode stunder. Var jeg ædru, havde det nok kun været de nederen stunder!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar