mandag den 12. december 2011

I alkoholens tegn på Gran Canaria!

Så, i sidste uge var jeg på Gran Canaria. Det var 7 dage med konstant druk, hvilket jeg som den dranker jeg er, jo godt kan lide.
Grunden til, at valget faldt på Gran Canaria, da flybilletterne skulle købes, er at jeg selv har boet og arbejdet på Gran Canaria og derfor har en masse venner og bekendte på øen.

Besøgte flere gamle kendinge, barer, som jeg frekventerede regelmæssigt da jeg boede på øen.
Sparkles Showbar: Øens absolut bedste sted at starte en bytur. Drags, showgirls og showboys.
Billige drinks som bliver solgt under navnet Cock Jugs og søde engelske fyre.
Var en gang fast inventar på baren og blev bl.a. kaldt "Biggest gay in all of Denmark!". Et prædikat jeg fik, efter at have slæbt den ene veninde efter den anden med der ind, men aldrig en fyr.

CocoLoco: Stedet hvor man scorer... Eller i hvert fald det sted jeg scorer. Her blev det både til to skotske fyre samt en tysker på mine syv dage på øen.

Eneste ulempe ved at gå i byen og drikke sig meget fuld, er at man som regel sover lidt for længe dagen efter. Og så får man faktisk ikke nydt solen og de 25 grader som der nu er.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar