onsdag den 7. december 2011

Same same, but different!

Denne uge er lidt speciel for mig, jeg har fri fra job og er flygtet fra den danske vinter og ned til varmen på Gran Canaria.
Må indrømme, at øen er noget specielt for mig. Jeg plejede at arbejde hernede for en større dansk rejsearrangør.
Så i denne uge har jeg besøgt gamle venner, gamle stambarer og gamle kollegaer. Men det har også betydet, at jeg har været i byen, hver dag siden jeg kom.
Hvilket har været fantastisk befriende, for en dranker som mig.

De fleste af byturene er endt på Sparkles Showbar, en bar som jeg frekventerede meget da jeg boede hernede. Den er indbegrebet af en bøssebar, med palietter, fjer og mænd i dametøj.
I går var selvfølgelig ingen undtagelse, og jeg endte på Sparkles Showbar igen.
Denne gang var det ikke med det sædvanlige slæng af piger, som jeg plejede at slæbe med ind.
I går havde jeg nemlig taget to skotske fyre, Graham og Gordon, med ind på baren, og det afstedkom en del kommentarer fra personalet, da de faktisk aldrig har set mig med fyre derinde.

Som skred frem, fik vi selvfølgelig hældt flere og flere af Sparkles' farvedrinks ned, og som altid kom de i store kander.(Cock Jugs, som Sparkles kalder dem)
Og så fik jeg selvfølgelig den søde Miss Dinah Might til at sende en lille hilsen på billedet her nedenunder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar