fredag den 9. december 2011

Strangers!

Ikke at jeg skal sige, at det var forfærdeligt at være i byen i går. For det var bestemt ikke.
Men 5 dag i træk med alkohol i blodet, gør lidt ved en.

Så da Skøgen(Hedder hun kun fordi hun bailede) og jeg stod på den bar, der skulle være startskuddet til en fantastisk bytur, syntes vi det var smart, at invitere en lille, svensk, 18-årig fyr med.
Dummeste beslutning ever! For det første, havde han tydeligvis aldrig drukket alkohol før, for det gik da helt galt. For det andet, så er der ingen der kan huske hvad han hedder, men det var noget i retning af Jari, Jerry, Garry, Gari, Jarry, Harry. Ikke specielt svensk.

Men svenskeren og jeg drog i hvert fald i mod Sparkles, og Skøgen ville så støde til senere(Troede jeg)!
På Sparkles mødtes vi så op med Gordon, Graham og to nye bekendtskaber fra Liverpool, John og Tom.
Lidt alkohol kom indenbords, og inden jeg havde fået drukket min første Cock Jug, så var svenskeren så stiv så han havde fået sit første meget store grineflip. Han havde også grindet en engelsk pige så voldsomt, at jeg er sikker på, at hun frygtede for sit liv.

I mellem tiden skriver Skøgen så, at hun alligevel ikke kommer(Tror hun hookede op med en fremmed, men man kan jo kun gætte.)
Så jeg hang altså på denne svensker, hvilket var mere end jeg kunne magte!
Så da han for 3. gang grindede sød engelsk pige, sagde jeg til ham, at nu ville jeg gå, og han kunne følge med hvis han ville!(Ville han ikke)

Da jeg så er på vej hjem, tænker jeg, at jeg nok lige må tage forbi Sparkles og se om svenskeren stadig er der. Og det var han, stadigvæk grindende op af denne skrækslagne engelske pige.
Jeg måtte i ordenes bogstaveligste forstand, trække ham ud af baren.
Og har i dag måtte høre på flere grinende bemærkninger fra bartenderne på baren!

Så hvad kan man lære af det? Slæb aldrig en fremmed, 18-årig svensker med i byen! Just FYI!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar